Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Máte pravdu, ode mne karmu. Rád se dívám. Rozsah pořadu neumožňuje hlubší, ucelenější pohled. Ale.... dá se aspoň pokračovat.;-)

4 0
možnosti
VF

Mně se pořady "Modrá krev líbí".

Vážím si lidí, kteří přes všechny problémy nezatrpkli, pracují a žijí dál podle rodinných tradic.

6 0
možnosti
MB

Oblíbené je, staré bořit a nastolit to nové. Sranda, když režim pošlapává Desatero a sepisuje Morální kodex budovatele. Pak, staré tradice jsou revolučně eliminovány, kde jsou , ale ty nové hodnoty - nehledejme, budujeme přece ... Základem rozumného hospodaření je, aby vlastnictví bylo co nejkonkrétněji vyrýsováno. Přesně opačným pólem je všelidová država do r. 1989. - (Např., dnešní stav - Opočno opět nevydáno), Každý z nás, tam tedy vlastní jednu cihlu a 1 m2 plochy. ! Státní vlastnictví pak znamená, že naše daně nebudou investovány do opravy chodníku - parku, před vlastním bydlištěm, ale do správy podobných zámků . K čemu je to dobré ? Vhodné pak k rozpoutávání vášní, k % do voleb ...Je dobré sledovat pořad o šlechtických rodech na ČT - Zejména tu část, kdy oni přicházejí ke svým demolicím a složitě je opravují ... "Kdo nic nemá - má starosti - Kdo má - má ještě větší" ! (Pořad výborný - připomenutí historie, pojmu vlastenectví - žel vytlačeno pojmem internacionalismus). Pak i soudružku hraběnku, je možno pozdravit ... :-)

3 0
možnosti
BM

Co se týče paní Bettyny Lobkowicz s Vámi naprosto souhlasím. Mrzelo mne, že právě jí zde nezmínili. Mám čest jí znát osobně, je to skvělá dáma a právě díky ní se mělnický zámek skví ve své současné kráse....

Jinak podle mne je to skvělý pořad, jenž se snaží podat svědectví, že ti "feudálové" nejsou ti, jenž se nám snažil vtloukat do hlavy bolševický režim.

7 0
možnosti
Foto

Jste tu pro mne skutečně někým ojedinělým, koho třeba. Ráda Vám ,,naslouchám,,.

A ano, souhlasím. Ač mám K Schwarzenberga vskutku ráda, od toho dílu,dokumentu , jsem čekala maličko víc. Ani jeho osobnost v celé šíři a zásluhách - kupříkladu o podpoře vydávání literatury - mám pocit - se dokument nezmínil. Ale ono asi nejde všechno. Celé jste to vystihnul objektivně a trefně. Ale jsou tu věci, které ze své rodiny vytáhnu na světlo boží. Mí rodiče - příznivci toho opačného - mi barvitě vykládali, jak se jim dokument líbil, jak ho musím vidět, a táta , od nehož bych to tolik nečekala, zvláště upozornil na to, co věděl, že mne potěší, že tam bylo. A to - velmi podstatné sepsání listiny věrnosti českému národu... tohle vlastenectví. Navíc se rozčiloval, proč u nás zmizely šlechtické tituly.

O nevyužité příležitosti na sto procent, o linii, která nezmiňuje objektivně všechny - to máte pravdu bezesporu, ale budiž alespoň tato malá rehabilitace pozic české šlechty:-) a jak vidno, svůj pozitivní dopad pořad přece jen má.

hezký víkend Vám přeji

3 0
možnosti
Foto

oprava-právě proto, že mám KSch ráda:-P;-D

1 0
možnosti
JK

Mám rád vaše blogy.

5 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 16,97
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik