Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná stavba, pěkné připomenutí, díky.

Pro mě navíc osobní. V roce 1601 je na jednom z tehdejších 4 gruntů doložen můj předek Jan Koman. Jeho rod je tam pod stejným příjmením stále a jedna ze tří památných lip je Komanova.

Vesnička má dnes 22 stálých obyvatel.

1 0
možnosti

J24a43n 18Z83i59e22g85l66e86r

25. 12. 2023 15:31

Zasloužená karma

1 0
možnosti

Vážený pane Kolačkovský, přeji Vám příjemné prožití vánočních svátků a v novém roce hodně dobrých námětů na krásné blogy. Také pevné zdraví, štěstí a pohodu

Děkuji za milý dárek, kostel v Paštikách i hřbitov znám . Moc jste mne potěšil.

2 0
možnosti

I já Vám přeji vše nej do noveho roku a hezké Vanoce. A děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 17,45
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik