Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

V kostnici jsem byl shodou okolností v sobotu, v den úmrtí pana Schwarzenberga, ovšem aniž jsem to tušil. Dělá se tam náročná rekonstrukce a jedna z pyramid kostí je téměř hotová.

1 0
možnosti
JZ

J53a84n 57Z31i19e66g11l40e26r

12. 11. 2023 17:40

Zasloužená karma V Sedleci jsem kdysi také byl.

2 0
možnosti
LK
Foto

Coby kutnohorský patriot provázím své přátele a známé po Kutné Hoře a okolí dlouhá léta. S výjimkou kostnice v Sedlci. Pokud tam chtějí zajít nebráním jim v tom, ale já tam nechodím. Nikdy jsem to místo neměl rád. Kousek vedle je však katedrála Nanebevzetí Panny Marie a tam chodím rád. Podobně jako do Chrámu svaté Barbory

1 0
možnosti
LK

Kutná Hora je skutečně klenot a unikát, v minulosti jsem se jí také v článcích věnoval. Ohledně Kostnice vím, o čem mluvíte, ale dnes je to specifické téma ve spojení s úmrtím KS.

0 0
možnosti
JK

Díky za moc pěkné zpracování. Zase jsem o něco chytřejší.

2 0
možnosti
LK
  • Počet článků 286
  • Celková karma 17,45
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik