Diskuse

V lesku erbů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den,

upřímně Vám blahopřeji k vydání knihy. Přiznám se, že jste mi tu ty čtyři měsíce chyběl. Až jsem měl i obavy.

Je tu hodně blogerů, kteří se ve svých blozích věnují historii, koneckonců i já se občas pokusím. Ale Vy jste úplně jiný level, podle mého názoru jednoznačně patříte ke zdejší blogerské špičce. R^

Prosím pište, ať je co číst :-)

1 0
možnosti

Ano, věnoval jsem se knize. Moc děkuji za takové uznání, těší mě Váš zájem. Určitě mám další témata ke psaní a brzy zase něco sepíšu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 17,44
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik