Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Promiňte, já zase vzpomínám na sestry Vorošilky, které za pomoci Kalouska ukradly kus Národního divadla.

0 2
možnosti
OK

O95t37a 64K97i76n29c

13. 1. 2019 16:47

Pane Slavíčku, napsal jste trochu hloupý příspěvek a navíc mimo téma. Nejdřív než něco napíšete, přečtěte si celý blog a nejen nadpis.

1 0
možnosti
RJ

R81a23d73e14k 95J48a72r58o95š

13. 1. 2019 16:34

Kolem té kapličky již jsem mnohokrát prošel, ale nikdy si jí pořádně nevšiml, protože jsem tu stavbičku považoval za "novověký" výtvor. Nu, příště si jí pořádně zblízka "očuchám" :-)

A tu pamětní desku hraběnky Voračické jsem ještě nikdy nezaregistroval, ačkoliv ve jmenované Restauraci u sv. Anny jsem již strávil mnoho hezkých a příjemných chvilek. Inu, stále je co objevovat...

Karma za podnětný a poučný článek R^

3 0
možnosti
LK

Tak ona je novoveky výtvor, jen ta deska je z 18.století. Kdysi ji tam někdo upevnil. Mě také velmi fascinuje ten název restaurace. Ta spojitost s Konventem u sv. Anny. Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Poděkování! R^ Mám rád podobné, detailnější příběhy, které člověku přibližují a zlidšťují ty "velké dějiny" nad nimiž se cyklicky rozvášňuje svět.

Ldyž byla v Praze U Kameného zvonu výstava připomínající dobu příchodu Jana Lucemburského do Čech, uchvátil mě exponát dětských střevíců. Jistě, zdaleka nejenom on, ale znamenal pro mne zlidštění a přiblížení doby před sedmi sty lety.

Přeji krásnou neděli

4 0
možnosti
Foto

Ladislave, úžasný popis a informaceR^Mějte hezkou neděli

4 0
možnosti
LK
JJ

J20a45n 67J81í34l76e35k

13. 1. 2019 13:14

Díky za informace R^

3 0
možnosti
LK

Také děkuji za přečtení článku

0 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 17,45
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik