Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za zajímavé počteníčko R^

1 0
možnosti

Trochu objevujete objevené. Dávno se ví, kdo jdou skuteční autoři seiálu. Stejně jako se ví, že život Mattoniho není nikde příliš zmapovaný. Televize točila podle podivného příběhu.!!

0 0
možnosti

Jeho život nehodnotím, ani seriál. Jaká obdržel vyznamenání se ale ví přesně.

1 0
možnosti
Foto

Teď budou v ČT dávat dokumentární film o významných šlechtických rodech, a na to jsem docela zvědavá. Průvodcem bude též šlechtic. Tak by to mohlo mít i úroveň. :-)

3 0
možnosti
Foto

Vlasto, díky moc... tohle nevím:-)

0 0
možnosti
Foto

jsem ráda, že vyplňujete něco, co se ze znalostí bez jakékohokoliv smutného povzdechu ztratilo. Učíme se o všech Ludvících ve Francii, víme, kdo, který zpěvák má řád od britské královny... ale o nás pusto prázdno. Jste tu přínosem.R^:-)hezkou neděli Vám přeju.

3 0
možnosti

Děkuji velmi. Už nyní přemýšlím o dalším blogu, kdysi jsem objevil náhrobek britských baronetu uprostřed sidliste Bohnice v Praze a načetl jsem si osudy Anglicanu z Bohnic. Rád Vás opět uvidím na svém blogu ;)

1 0
možnosti
Foto

Ano, téměř v každém historickém filmu nebo seriálu mohou znalci historie najít nějaké ty nepřesnosti či chyby. Soudím však, že tyto chybičky s řády seriál o Mattonim nijak neznehodnotily.

1 0
možnosti

Určitě. Také jsem byl pravidelný divák

1 0
možnosti

Dobrý den,je správně,že jste na to upozornil,děkují,upozornil jste i tvůrce ? :-)

0 0
možnosti

děkuji, ne, už to přeci nezmění, i kdyby chtěli :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 16,97
  • Průměrná čtenost 918x
Vážení čtenáři, děkuji, že jste navštívili mé články. Přináším méně známé nebo i zapomenuté příběhy zejména z našich dějin. Vždy však podložené prameny a literaturou. Jsem také autorem historické publikace V lesku erbů. 

Seznam rubrik